Αναβλήθηκε για τις 19 Απριλίου η δίκη του καθηγητή, ο οποίος κατηγορείται ότι παρενόχλησε σεξουαλικά ανήλικη μαθήτρια στην Αλεξανδρούπολη. Σύμφωνα με τον συνήγορο της καταγγέλλουσας, «το σημαντικό είναι να μην πλησιάζει τα παιδιά».
Σύμφωνα με πληροφορίες του ThessToday.gr η δίκη αναβλήθηκε διότι οι δικαστικές Αρχές δεν συμπλήρωσαν τα απαραίτητα έγγραφα, ενώ το δικαστήριο έκρινε σκόπιμο η υπόθεση να εκδικαστεί κεκλεισμένων των θυρών, παρουσία της ανήλικης.
Επίσης, το δικαστήριο θα εξετάσει και το αίτημα της οικογένειας της μαθήτριας για ψυχιατρική παρακολούθηση.
«Το σημαντικό είναι να μην πλησιάζει τα παιδιά»
Ο συνήγορος της οικογένειας της μαθήτριας, Αργύρης Δεμερτζής, διαβεβαίωσε ότι δεν είναι αυτοσκοπός τους να εκδικηθούν, αλλά να προστατεύσουν το παιδί.
«Ελπίζουμε να γίνει το δικαστήριο τόσο εμείς όσο και η οικογένεια της κοπέλας. Ο αυτοσκοπός της οικογένειας δεν είναι να εκδικηθεί, είναι να προστατεύσει το παιδί. Κανείς δεν θέλει επιθετικές κινήσεις, ο σκοπός είναι να προκύψει αν αυτός ο άνθρωπος έχει σώας τας φρένας, ή αν δεν έχει σώας τας φρένας και από εκεί και πέρα να υπάρχει μια σωστή αντιμετώπιση», είπε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του.
Ο ίδιος συμπλήρωσε: «Σε κάθε περίπτωση να μην πλησιάζει πάλι κοντά στα παιδιά, το σημαντικό είναι να μην πλησιάζει τα παιδιά. Και επίσης υπάρχει ένα ερωτηματικό πώς παρέμενε μέχρι σήμερα κοντά στα παιδιά. Αυτό θα εξεταστεί στην πορεία».
Η καταγγελία που οδήγησε στην σύλληψή του
Σύμφωνα με την καταγγελία, όλα ξεκίνησαν όταν ο εκπαιδευτικός βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας (8/4) στο προαύλιο του Γυμνασίου στην Αλεξανδρούπολη, ενώ είχε άδεια. Φέρεται να προσπάθησε επανειλημμένα να πλησιάσει την 17χρονη μαθήτρια, η οποία εμφανώς τρομαγμένη ενημέρωσε την διευθύντριά της για το συμβάν.
Στη συνέχεια, ενημερώθηκε η Ελληνική Αστυνομία και μέσα σε λίγα λεπτά ένα περιπολικό έσπευσε στο Γυμνάσιο, με τους αστυνομικούς να διαπιστώνουν πως ο εν λόγω καθηγητής περιφέρεται στο προαύλιο.
Συνελήφθη με την κατηγορία της διατάραξης λειτουργίας της υπηρεσίας (σ.σ. του Γυμνασίου), για απειλή και προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, καθώς η μαθήτρια υποστήριξε ότι σε συστηματική βάση παρενοχλούνταν σεξουαλικά από τον συγκεκριμένο καθηγητή, ενώ επιχειρούσε να τη θωπεύσει σε ευαίσθητα σημεία.