Αγρότες: Έφτασαν στον Πειραιά με πλοία από την Κρήτη – Μπαίνουν στα πούλμαν από το Δερβένι

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πριν από λίγη ώρα έφτασαν στο λιμάνι του Πειραιά οι αγρότες από την Κρήτη, οι οποίοι αναμένεται να κατευθυνθούν προς το Σύνταγμα ώστε να ενωθούν με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους, στο μεγάλο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο της Αθήνας.

Σύμφωνα με το ΣΚΑΪ, περίπου 200 άτομα έφτασαν με δύο πλοία από το Ηράκλειο και τα Χανιά.

Την ίδια ώρα, ξεκινούν με δύο λεωφορεία περίπου 100 αγρότες από τον Λαγκαδά, με τον εκπρόσωπο του μπλόκου να αναφέρει πως υπάρχουν πάρα πολλοί νέοι παραγωγοί που θέλουν να δώσουν τον δικό τους αγώνα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.