Λαγός: Αν βγει αρνητικό το τεστ κορονοϊού, Δευτέρα πρωί θα είμαι στο δικαστήριο

Την παρουσία του στη δίκη της Χρυσής Αυγής την προσεχή Δευτέρα, όταν και αναμένεται...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την παρουσία του στη δίκη της Χρυσής Αυγής την προσεχή Δευτέρα, όταν και αναμένεται να ανακοινωθούν οι ποινές, προανήγγειλε ο ευρωβουλευτής, Γιάννης Λαγός.

«Εάν δεν βγει θετικό το τεστ κορονοϊού που έκανα, την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου στις 10 το πρωί θα είμαι στο δικαστήριο» έγραψε στο Twitter. «Έχω δικαίωμα λόγου. Θα ακουστούν ΟΛΑ. Γκρεμίζοντας την χούντα τους. Σας περιμένω εκεί. Ακόμα και μόνος όμως θα πάω» ανέφερε ακόμη ο Γιάννης Λαγός.

Δείτε το tweet:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.