Κυριάκος Μητσοτάκης: «Φοβάμαι πως θα σε αξιοποιήσω κάποια στιγμή, έχω τόσους τραυματισμούς» – Ο διάλογος με μαθητές έξω από το ΥΠΟΙΚ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σύντομο διάλογο με μαθητές είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης έξω από το υπουργείο Οικονομικών μετά τη σύσκεψη που έγινε νωρίτερα.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε την εξής συνομιλία με έναν εκ των μαθητών:

Μητσοτάκης: Τι τάξη πάτε;

Μαθητής: Δευτέρα Λυκείου

Μητσοτάκης: Και προς ποια κατεύθυνση το βλέπετε;

Μαθητής: Για φυσικοθεραπεία

Μητσοτάκης: Φοβάμαι πως θα σε αξιοποιήσω κάποια στιγμή, έχω τόσους τραυματισμούς! (γέλια) Παιδιά, γεια σας!

Μάλιστα ο κ. Μητσοτάκης ρώτησε τα παιδιά με ποια ομάδα είναι, με κάποιους από αυτούς να απαντάνε «Παναθηναϊκός» και «ΑΕΚ».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.