Η Ντόρα δεν πήγε στη Βάρη

Έλειπε στο Ντουμπάι η Ντόρα Μπακογιάννη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ντόρα δεν πήγε στη Βάρη

 

Στο δείπνο της Βάρης, όπου συνέφαγαν 30 και πλέον Νεοδημοκράτες, παρόντος του Κώστα Καραμανλή, η Ντόρα Μπακογιάννη δεν πήγε. Την είχαν προσκαλέσει, αλλά έλει��ε στο Ντουμπάι, όπου ήταν ομιλήτρια σε φόρουμ για τις ολυμπιακές πόλεις.

Εκεί συναντήθηκε με δύο σεΐχηδες, τον υπουργό Εξωτερικών και τον υπουργό Επικρατείας αρμόδιο για τις εξωτερικές υποθέσεις και προσκάλεσε «τους στενούς, ιστορικά φίλους μας στον αραβικό κόσμο να έρθουν να επενδύσουν στην Ελλάδα».

 

Πηγή: Βηματοδότης

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.