Η επιστολή της Γεννηματά στον Βούτση

Επιστολή προς τον πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση απέστειλε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Φώφη Γεννηματά... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επιστολή προς τον πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση απέστειλε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Φώφη Γεννηματά, σχετικά με την εκδήλωση μνήμης για τα 20 χρόνια από το θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου.

«Θεωρώ ιδιαίτερα θετική την πρωτοβουλία σου να οργανώσει η Βουλή, στις 23 Ιουνίου εκδήλωση μνήμης για τα 20 χρόνια από το θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου» αναφέρει η Φώφη Γεννηματά και προσθέτει:

«Θεωρώ επίσης αυτονόητο χρέος του Κοινοβουλίου να προηγηθεί ειδική συνεδρίαση της Βουλής για να αποτίσει φόρο τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στην οποία θα κληθούν να μιλήσουν αρχηγοί ή εκπρόσωποι των κομμάτων της Κυβέρνησης και αμέσως μετά να γίνουν, με την παρουσία όλων μας, τα εγκαίνια της έκθεσης που οργανώνει η Βουλή». 

Δείτε εδώ την επιστολή

Διαβάστε επίσης:

Την Κυριακή η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου

Πότε εισάγεται στις επιτροπές της Βουλής το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.