Ο Ευαγγελόπουλος γίνεται φορτηγατζής για τον μονόλογο «Έφη-από το ευτυχία»

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ

Αλλιώς τα σχεδίαζε ο έμπειρος Παύλος Ευαγγελόπουλος και αλλιώς του βγήκαν! Αρχικά έκανε θερμές συζητήσεις για μια φιλόδοξη δουλειά που θα βλέπαμε στο θέατρο«Γκλόρια» σε παραγωγή του Γιάννη Τσιμιτσέλη. Στην διαδρομή προέκυψαν προβλήματα με τα δικαιώματα του έργου κι έτσι η παράσταση «ναυάγησε». Τότε «έσκασε» η ιδέα να ερμηνεύσει τον δυνατό μονόλογο της Κατερίνας Μαγγανά και οι… μηχανές πήραν μπροστά. Ναι, ναι, ο ικανός ηθοποιός θα «χτυπά» από τις 11 Οκτωβρίου και κάθε Πέμπτη στο θέατρο «Αλκμήνη» με τον μονόλογο που σκηνοθετεί ο Μιχάλης Παναγιωτόπουλος-το σκηνικό φιλοτεχνεί ο Νίκος Κασαπάκης. Πάμε και ιστορία;

Ο Φώτης είναι γύρω στα 45. Ζει ακόμα με την μητέρα του στην Τούμπα, είναι φορτηγατζής και ΠΑΟΚ. Ζει “στο πλάι” της ζωής που ονειρεύτηκε, στο σύνορο τού μέσα και του έξω. Η παράδοξη επανασύνδεσή του με τον μεγάλο έρωτα των νεανικών του χρόνων, τότε που η ζωή θα μπορούσε να είχε σχεδιαστεί αλλιώς, ανατρέπει τον ευάλωτο κόσμο του.

Ο Φώτης είναι αντιμέτωπος με την πιο μεγάλη “κρίση” της ζωής του: με την αφήγηση διατρέχει τις στιγμές-ορόσημα του παρελθόντος του, ως υλικό ανάμνησης αλλά και ως συνειρμούς, που ορίζονται από την επιθυμία, καθώς και, κυρίως, από την ανάγκη. Θέλει να συνεχίσει, αναρωτιέται αν ξέρει πώς, αλλά δεν φοβάται να ζήσει. Ο χρόνος τελικά θα τον προφτάσει;

Ο Φώτης συμπυκνώνει κομμάτια όλων μας: από τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες που έρχεται η στιγμή να “εξοφλήσουμε”, τις εσωτερικές και εξωτερικές συγκρούσεις που καλούμαστε να διαχειριστούμε, τους φόβους και τους δισταγμούς, τις σεισμικές δονήσεις της απώλειας, τους εγκλωβισμούς σε σχήματα, ως τη λαχτάρα για το παρακάτω, ψάχνοντας, μέσα από τις ανατροπές τα νήματα της ζωής που υφαίνουν την συνέχεια και την ελπίδα. Την συμφιλίωση με τον εαυτό, τους άλλους, με την ουσία της ζωής.

ΑΞΙΖΕΙ να αναφέρουμε ότι τον εν λόγω μονόλογο έχει ερμηνεύσει επιτυχώς στο παρελθόν ο Θανάσης Ευθυμιάδης με σκηνοθέτη τον Ακύλα Καραζήση.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ