Ο Ουγγαρέζος επέστρεψε στο πάνελ της Μενεγάκη – Το σχόλιο της παρουσιάστριας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έπειτα από αρκετές εβδομάδες απουσίας, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος επέστρεψε σήμερα στο πάνελ της Ελένης Μενεγάκη.

Μενεγάκη – Ουγγαρέζος: Viral τα 7 δευτερόλεπτα συνύπαρξης – Τι έχει συμβεί ανάμεσά τους

Η παρουσιάστρια μπήκε τρέχοντας στο πλατό, όπου είδε μόνο τον Δημήτρη Ουγγαρέζο και την Ελιάνα Χρυσικοπούλου εξαιτίας της τρίωρης στάσης εργασίας των δημοσιογράφων.

«Έχουμε μείνει τρεις και ο Χατζηπετρής. Ξεκίνησε στις 12:00 η στάση εργασίας και είναι μέχρι τις 15:00. Μέχρι τις 15:00 μόνοι μας» ανέφερε η Ελένη Μενεγάκη η οποία στη συνέχεια παρατήρησε πως ο Δημήτρης Ουγγαρέζος αδυνάτισε.

Δημήτρης Ουγγαρέζος: Εξήγησε γιατί είχε «εξαφανιστεί» από την εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη

«Εσύ αδυνάτισες λίγο; Μου φαίνεται το πρόσωπό σου πιο…» σχολίασε η Ελένη Μενεγάκη.

Δημήτρης Ουγγαρέζος: Τι είπε για το τέλος της συνεργασίας του με τον Σταμάτη Ντιν Νταν Ντον έπειτα από 14 χρόνια

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.