Μιχάλης Ρέππας: «Με τον Θανάση Παπαθανασίου κολλήσαμε από την πρώτη στιγμή» – Τι είπε για τους καβγάδες τους

Καλεσμένος στην εκπομπή «Στιγμές» του Μάνου Νιφλή στο One Channel ήταν το βράδυ της Δευτέρας 9 Οκτωβρίου ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ταλαντούχος ηθοποιός και σεναριογράφος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην πολυετή σχέση του με τον Θανάση Παπαθανασίου.

Μιλώντας για την γνωριμία τους, ο Μιχάλης Ρέππας τόνισε ότι «η Άννα Βαγενά έχει τρομακτική “μύτη” και τρομακτικό ένστικτο. Και το αποδεικνύουν οι επιλογές της. Είμαστε και εμείς μία από τις επιτυχίες της. Είναι προξενιό που έκανε η Άννα. Μας πάντρεψε και από τότε μείναμε παντρεμένοι».

«Με τον Θανάση κολλήσαμε από την πρώτη στιγμή. Είδαμε ότι μιλάμε πάρα πολύ την ίδια γλώσσα. Συνέβησαν δύο καλά. Είχαμε αρκετά καλή χημεία στην αρχή και γίναμε ο ένας δάσκαλος του άλλου. Δεν ήταν κανένας κάτι πιο πολύ από τον άλλον. Μαθαίναμε ταυτόχρονα και διδάσκαμε ο ένας τον άλλο» συνέχισε.

Οι καβγάδες 

Στη συνέχεια, ο Μιχάλης Ρέππας μίλησε για τους καβγάδες που είχαν με τον Θανάση Παπαθανασίου. «Θυμάμαι άπειρους καβγάδες μας. Η βασική μας διαφορά, που εκεί οφείλονται όλα, είναι στον ρυθμό. Ο Θανάσης είναι τρομακτικά ράθυμος και αργός και εγώ είμαι πάρα πολύ εύφλεκτος. Όμως, αυτή η διαφορά δεν μας δημιούργησε ποτέ πρόβλημα στην δουλειά. Από την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε, ακόμα και στις “Τρεις Χάριτες”, λέγαμε πρώτα η σειρά και μετά οτιδήποτε άλλο. Δηλαδή οποιαδήποτε εσωτερική αντίθεση ήταν πάντα σε δεύτερη μοίρα. Πάντα λέγαμε με τον Θανάση “από το νοσοκομείο θα πάει επεισόδιο στο στούντιο. Μόνο από τον τάφο δεν θα πάει”» ανέφερε.

«Ο Θανάσης είναι ο καλύτερός μου φίλος εκ των πραγμάτων. Δεν ξέρω εάν θα γινόμασταν φίλοι υπό άλλες συνθήκες. Όμως όντας το επαγγελματικό μου μισό, ό,τι και να συμβεί, από κάποιο πρόβλημα υγείας μέχρι κάποιο οικογενειακό θέμα, ο Θανάσης θα το μάθει πρώτος. Και εγώ αντίστοιχα του Θανάση. Πλέον όταν ξεκινάει η ημέρα μας δεν λέμε αμέσως “σε ποια σκηνή μείναμε;”, μιλάμε για την επικαιρότητα ή για κάτι προσωπικό. Πρώτα θα πούμε αυτά που μας απασχολούν» πρόσθεσε.

Αναφερόμενος για τα κολλήματα του ίδιου και του Θανάση σε μία δουλειά, ο Μιχάλης Ρέππας τόνισε: «Εγώ δεν κολλάω, νομίζω ότι ο Θανάσης κολλάει. Εγώ έτσι το βλέπω. Εάν δεν του αρέσει κάτι, ο Θανάσης δύσκολα μετακινείτε. Εγώ εύκολα θα πω όχι και θα το γυρίσω σε ναι, και το αντίθετο. Ο Θανάσης μετακινείται αλλά θέλει σπρώξιμο.

«Εμάς το μόνο που μας απασχολεί συνειδητά είναι η πλοκή του έργου. Τίποτε άλλο. Όποτε έχουν “σκοτωθεί” με τον Θανάση ήταν πάντα σε θέμα πλοκής των γεγονότων. Σε διάλογο δεν έχουμε μαλώσει ποτέ. Εκτός εάν ακουμπούσε σε κάποιο θέμα ιδεολογικό. Εάν βρούμε το σχήμα, από εκεί και πέρα τελείωσε η σκηνή. Από μικροί βασανιζόμασταν για το ιδεολογικό περιεχόμενο των σειρών που γράφαμε» ανέφερε ο Μιχάλης Ρέππας.

Οι Τρεις Χάριτες

Ο Μιχάλης Ρέππας στην συνέχεια αναφέρθηκε στη θρυλική σειρά «Οι Τρεις Χάριτες». «Τα πρόσωπα αυτής της σειράς είναι όλη η σειρά» δήλωσε και πρόσθεσε: «Εμείς δεν είχαμε σκεφτεί τίποτα πριν από τις τρεις αυτές ηθοποιούς (‎Μίνα Αδαμάκη, ‎Άννα Παναγιωτοπούλου, Νένα Μεντή), που ήρθε και η Άννα Κυριακού και το συμπλήρωσε μαγικά το όλο πράγμα. Για εμάς το ίδιο το έργο είναι οι προσωπικότητες αυτών των γυναικών και αυτές είναι σας να έπαιρναν το χέρι μας και να έγραφαν από μόνες τους τα επεισόδια. Και τώρα ακόμα εάν βάλω στο μυαλό μου ότι κάτι είναι για την Άννα Παναγιωτοπούλου, φεύγουν οι σελίδες χωρίς να το καταλάβω. Εάν βάλουμε στο μυαλό μας με τον Θανάση κάτι για την  Μίνα Αδαμάκη, δυστυχώς δεν μπορούμε πλέον, φεύγανε οι σελίδες»

Μιλώντας για την Μίνα Αδαμάκη, ο Μιχάλης Ρέππας αποκάλυψε πως «ακόμα και το ρήμα “ήταν” για την Μίνα δεν μου έρχεται να το πω. Ένας άνθρωπος πολύ τακτικός. Θυμάμαι μας είχε καλέσει μία φορά στο σπίτι της. Ήταν και η Μίρκα καλεσμένη και κάπως κούνησε την καρέκλα της. Τότε πήγαινε η Μίνα και έσπρωχνε την καρέκλα. Ήθελε να είναι στην κανονική της θέση. Τα ήθελε όλα τακτοποιημένα. Δεν σε μάλωνε αλλά έβλεπες ότι την ενοχλούσε».

«Η Άννα Παναγιωτοπούλου ήταν το ακριβώς αντίθετο. Νόμιζες ότι ζει από τύχη. Ερχόταν εντελώς αχτένιστη στο πλατό. Η Μίνα ήταν τρομακτικά κοκέτα. Το αντίθετο η Άννα» είπε και συνέχισε: «Την Ντίνα Κώνστα την είχα γνωρίσει σε μία επιθεώρηση του Λαζόπουλου. Πάντοτε την αγαπούσαμε την Ντίνα και βρίσκαμε ότι έχει μία αρχοντιά. Έτσι σκεφτήκαμε πρώτον την θεία Νταϊάνα για τις Τρεις Χάριτες και μετά την Γιολάντα για το «Δις εξαμαρτείν». Μετά έκανε και την επιτυχία με την Ντένη Μαρκορά στους “Δύο Ξένους” που την αγάπησε ο κόσμος».

Το λάθος με τις “Τρεις Χάριτες” και το “Δις εξαμαρτείν”

«Έχουμε κάνει μία βλακεία στην ζωή μας με τον Θανάση. Κάποια στιγμή απαγορεύσαμε στο Mega να προβάλει σε επανάληψη τις “Τρεις Χάριτες” και το “Δις εξαμαρτείν”. Λέγαμε ότι ήταν λίγα τα λεφτά που έδιναν. Τώρα μας φαίνονται ωραία και καλά» αποκάλυψε ο Μιχάλης Ρέππας.

«Τις αποτυχίες εγώ τις αντιμετωπίζω με απόλυτη συντριβή, ενώ ο Θανάσης είναι πολύ λιγότερο εκδηλωτικός. Ο Θανάσης όσο και να πιει δεν μεθάει, όσο και να φάει δεν χορταίνει, όσο και να στεναχωρηθεί δεν κλαίει. Δεν τον έχω δει ποτέ να κλαίει, ενώ εκείνος με έχει δει άπειρες φορές να κλαίω. Είναι πάρα πολύ φειδωλός στην έκφρασή του. Δεν τον καταλαβαίνεις. Πιστεύω ότι τον τρώει το άγχος πριν βγει μία δουλειά μας, πιστεύω ότι πεθαίνει από το άγχος, αλλά δεν το δείχνει. Δεν δείχνει ποτέ ούτε πόσο αγωνία έχει, ούτε πόσο μπορεί να απογοητεύτηκε με κάτι. Αντίθετα με εμένα που πέφτω να πεθάνω» αποκάλυψε ο Μιχάλης Ρέππας.

«Θα σου πω για μία “αποτυχία”. Εάν με ακούσει κάποιος θα πει “θες πάρα πολύ ξύλο”. Το “Safe Sex” έκανε ρεκόρ σε εισπράξεις. Ενώ “Το κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο” έκανε πολύ λιγότερα. Εγώ ήθελα να πέσω να πεθάνω. Αυτό ήταν απληστία εκ μέρους μου. Όσο μεγαλώνω κάπως ελαττώνεται» πρόσθεσε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ