Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Έχω πάθει ανοσία με τα άσχημα σχόλια – ΒΙΝΤΕΟ

"Ξεκίνησα μαθήματα φωνητικής για να με βοηθήσουν και ως παρουσιάστρια...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για τη συμμετοχή της στο Just the 2 of us μίλησε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στην κάμερα του Open.

“Ξεκίνησα μαθήματα φωνητικής για να με βοηθήσουν και ως παρουσιάστρια. Πάω να διασκεδάσω, να διασκεδάσει και ο κόσμος. Είναι μια πρόκληση για εμένα” ανέφερε για το Just the 2 of us.

Όσο για τα αρνητικά σχόλια είπε “έχω πάθει ανοσία πια, δύσκολο να με ταράξει κάτι πια”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.