Πέμυ Ζούνη: Θεατρική έξοδος για την Μαργέτα του «Έρωτα φυγά» – Πότε επιστρέφει στη σκηνή

H Πέμυ Ζούνη που απολαμβάνουμε ως Μαργέτα στον “Έρωτα Φυγά” πήγε θέατρο…

της Νάντιας Ρηγάτου

Η “αρχόντισσα του Κιάρι” βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης στο θέατρο Πλύφα για να παρακολουθήσει τον καλό της συνάδελφο Κωνσταντίνο Φάμη στην παράσταση “Βρωμιά” που ολοκληρώνει τις εμφανίσεις του τέλος Οκτωβρίου.

Με casual chic εμφάνιση και χαλαρή διάθεση η ηθοποιός φωτογραφήθηκε μετά το τέλος της παράστασης με τον πρωταγωνιστή της παράστασης “Βρωμιά”, Κωνσταντίνο Φάμη.
Η ίδια ετοιμάζεται να επιστρέψει θεατρικά  στην παράσταση “Ο αδερφός μου ο Αμαντέους”  από 18 Νοεμβρίου έως 30 Δεκεμβρίου, στη Μουσική Βιβλιοθήκη “Λίλιαν Βουδούρη”, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Ο ρόλος της ως Νάνερλ Μότσαρτ παρουσιάστηκε πρώτη φορά πέρσι με sold out παραστάσεις και επιστρέφει φέτος δικαιωματικά μετά την μεγάλη ανταπόκριση του κοινού.
“Ο αδερφός μου ο Αμαντέους” του Μηνά Βιντεάδη, σε σκηνοθεσία της Βάνας Πεφάνη είναι η άγνωστη ιστορία της αδελφής του Αμαντέους Μότσαρτ και η Πένυ Ζούνη στη σκηνή  απογειώνει την ευάλωτη ηρωίδα σε μια μελωδική ατμόσφαιρα γεμάτη συγκίνηση.
 

Λίγα λόγια για το έργο

Η άγνωστη ιστορία της αδελφής του Αμαντέους Μότσαρτ. Μια γυναίκα που δεν της επέτρεψαν να πραγματοποιήσει το όνειρό της. Ένα παιδί-θαύμα που έμεινε στην αφάνεια. Η Πέμη Ζούνη και η Βάνα Πεφάνη συναντιούνται ξανά. Αφορμή η Νάνερλ Μότσαρτ.

Μια γυναίκα του 18ου αιώνα, και οι δύο σύγχρονες γυναίκες και καλλιτέχνιδες, δημιουργούν, σχεδιάζουν και συνομιλούν με το τότε και το σήμερα, μοιράζονται τις ανησυχίες τους, εξερευνούν τρόπους αφήγησης και επικοινωνίας, ανακαλύπτοντας ομοιότητες και διαφορές για τη θέση της γυναίκας στο κοινωνικό σύνολο.

“Δεξιοτέχνης, ταλέντο, διάνοια, παιδί θαύμα”. Με αυτές τις λέξεις υμνούσαν στη δεκαετία του 1760 ένα μέλος της οικογένειας των Μότσαρτ. Όχι τον Βόλφγκανγκ Αμαντέους, αλλά την αδελφή του Νάνερλ Μότσαρτ. Έχει αποδειχτεί ότι πάνω στις δικές της παρτιτούρες έμαθε μουσική ένας από τους κορυφαίους μουσουργούς,  τη στιγμή που και η ίδια θεωρούνταν μια από τις καλύτερες πιανίστριες της Ευρώπης. Μαζί όργωσαν ολόκληρη την Ευρώπη και γνώρισαν την αποθέωση ως “παιδιά θαύματα”.

Μέχρι τη χρονιά που η Νάρνελ έκλεισε τα δεκαοκτώ της χρόνια. Σύμφωνα με τα ήθη της εποχής ήταν πλέον σε ηλικία γάμου. Έτσι αυτή η σπουδαία μουσικός πέρασε στο περιθώριο. Τα παιδικά χρόνια του Αμαντέους και της Νάνερλ, η ανέλιξη τους, η σχέση  με τον πατέρα τους, θα παρασταθούν σ’ έναν αρμονικό συνδυασμό Θεάτρου και Μουσικής με τις μελωδίες του Μότσαρτ στο πιάνο από τον Διονύση Μαλλούχο.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ