Μακρυπούλια: Τι απάντησε μετά τον χαμό στο Twitter με την χαμένη πτήση

Επανήλθε στο θέμα με την χαμένη της πτήσης για την Σάμο η ηθοποιός, Ζέτα Μακρυπούλια μετά τα δεκάδες σχόλια χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που δεν την υποστήριξαν στην αντιπαράθεση της με την εταιρεία Sky Express.

Ζέτα Μακρυπούλια: Χαμός στο Twitter με το ξέσπασμα της ηθοποιού γιατί έχασε την πτήση για Σάμο

Η Ζέτα Μακρυπούλια έκανε μία χιουμοριστική ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Instagram που φαίνεται η ίδια να πετάει δίπλα στο παράθυρο αεροσκάφους με την επιγραφή: «Πάω για κατούρημα».

Η Ζέτα Μακρυπούλια… μένει ΑΝΤ1 – Όλο το παρασκήνιο

Η οργισμένη αντίδραση

Χθες η Ζέτα Μακρυπούλια είχε δημοσιεύσει βίντεο αφού είχε χάσει την πτήση για Σάμο επειδή ήταν στην τουαλέτα και τα «έβαλε» με την αεροπορική εταιρεία.

Η Ζέτα Μακρυπούλια εμφανίστηκε σε βίντεο, λέγοντας τα εξής: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».

«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ λεπτάκι να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», συνέχισε η ηθοποιός.

«Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», περιέγραψε στη συνέχεια.

Κλείνοντας, η Ζέτα Μακρυπούλια τόνισε: «Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί ξανά ποτέ αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στην Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο κάθισα στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη απ’ αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ, ο πελάτης σας να ενημερωθώ ότι δεν κάνετε πια last call; Και τρίτον, ποιο είναι το κέρδος για εσάς;».

Τα σχόλια στο twitter

Οι χρήστες, όμως, στο twitter δεν πήραν το μέρος της ηθοποιού και έδωσαν εύσημα στην εταιρεία που δεν καθυστέρησε την πτήση για να την εξυπηρετήσει.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ