Η Ελένη Μενεγάκη κατενθουσιάστηκε με τη φωτογράφηση της Κατερίνας Ζαρίφη για το περιοδικό Life&Style. Mάλιστα δήλωσε πως, αν δεν της το έφερναν το περιοδικό στην εκπομπή… θα το αγόραζε σίγουρα από το περίπτερο.
Η Ελένη για την Κατερίνα!
Πώς σχολίασε η Ελένη Μενεγάκη τη σέξι φωτογράφηση της Κατερίνας Ζαρίφη; ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
