H “κούκλα” της Ελένης

Η Ελένη Μενεγάκη λέει τα καλύτερα για τους συνεργάτες της. Ποιος είχε σειρά αυτή τη φορά; ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ TWITTER

 Η”κούκλα” της Ελένης

Η Ελένη Μενεγάκη λέει τα καλύτερα για τους συνεργάτες της. Η Κατερίνα Ζαρίφη παίρνει σειρά…

Δείτε τι έγραψε στο twitter: