Άντζελα Δημητρίου: Πέρασα κατάθλιψη – Δεν ήθελα τίποτα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Άντζελα Δημητρίου στη συνέντευξή της στο “Ενώπιος Ενωπίω” εξομολογήθηκε πως έδωσε μάχη με την κατάθλιψη.

«Ήταν μια περίοδος που έχασα τον πατέρα μου. Το 2007. Έχασα πρώτα τον αδελφό μου και μετά τον πατέρα μου. Και έπαθα μια… όχι κατάθλιψη, αλλά αισθανόμουν ότι φεύγω. Ότι δεν ήθελα τίποτα, δεν με άγγιζε τίποτα, ήθελα να τα παρατήσω όλα, ήθελα να κοιμάμαι πάρα πολλές ώρες και να μην τρώω, να σκέφτομαι γιατί έγινε όλο αυτό, γιατί μου σκότωσαν τον αδελφό, γιατί μετά έφυγε ο πατέρας μου… Έβλεπα ότι η οικογένεια λιγοστεύει», εξομολογήθηκε η σπουδαία τραγουδίστρια.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.