Ο Αϊβάζης για την Κορινθίου: Είπα “τι ψώνιο είναι αυτό”; – ΒΙΝΤΕΟ

"Όταν είδα πρώτη φορά την Μαρία στην τηλεόραση είπα 'τι ψώνιο είναι αυτό;" δήλωσε ο Γιάννης Αϊβάζης στην εκπομπή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Όταν είδα πρώτη φορά την Μαρία στην τηλεόραση είπα ‘τι ψώνιο είναι αυτό’; και έκλεισα την τηλεόραση” δήλωσε ο Γιάννης Αϊβάζης για την Μαρία Κορινθίου στην εκπομπή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου.

“Αυτό που με κέρδισε στην Μαρία ήταν το γεγονός ότι ήταν απλή” συμπλήρωσε ο ηθοποιός. 

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Σπίτι μου, σπιτάκι μου”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.