Στην Ανταρκτική με… τρακτέρ – ΒΙΝΤΕΟ

Η Manon Ossevoort έφτασε στο Νότιο Πόλο ταξιδεύοντας 2.500 χιλιόμετρα με ένα… τρακτέρ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Manon Ossevoort έφτασε στο Νότιο Πόλο ταξιδεύοντας 2.500 χιλιόμετρα με ένα… τρακτέρ. Η αποστολή είχε όνομα «Antarctica 2» και διήρκησε 17 ημέρες.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.