“Οφείλω να σεβαστώ την ψήφο των Ελλήνων” είπε ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε πριν από λίγο στο Βερολίνο.
Ο Ολάντ για τις ελληνικές εκλογές
"Οφείλω να σεβαστώ την ψήφο των Ελλήνων" είπε ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ