Νότια Κορέα: Σάλος με διαφήμιση για γάλα – Απεικονίζει τις γυναίκες σαν αγελάδες

Σάλο προκάλεσε στη Νότια Κορέα διαφήμιση για γάλα της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών ειδών στη χώρα, της Seoul Milk. Μάλιστα, οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες που η εταιρεία αναγκάστηκε να απολογηθεί για το γεγονός ότι στο διαφημιστικό της απεικονίζονταν οι γυναίκες σαν αγελάδες και απέσυρε το βίντεο από το Youtube. Ωστόσο, έχει ήδη γίνει viral αφού έχει ανέβει από τους χρήστες του Διαδικτύου.

Στο βίντεο της Seoul Milk φαίνεται ένας άνδρας να βιντεοσκοπεί στα κρυφά μία ομάδα γυναικών σε ένα λιβάδι, που στη συνέχεια μετατρέπονται σε αγελάδες. Κάποιοι συνέκριναν τη συμπεριφορά του άνδρα με “molka”, την παράνομη πρακτική να βιντεοσκοπεί κάποιος ανθρώπους.

Συγκεκριμένα, στη Νότια Κορέα με τον όρο molka περιγράφονται μικροσκοπικές κάμερες, οι οποίες κρυφά και παράνομα τοποθετούνται σε κάποιο σημείο ώστε να βιντεοσκοπήσουν ή τραβήξουν ηδονοβλεπτικές εικόνες και βίντεο.Seoul Milk

“Απολογούμαστε ειλικρινά σε όποιος έχει αισθανθεί άβολα από το διαφημιστικό για το γάλα που κυκλοφόρησε στις 29 του προηγούμενου μήνα” αναφέρεται σε απολογητικό σημείωμα που ανήρτησε η μητρική εταιρεία της Seoul Milk, Seoul Dairy Cooperative στο διαδίκτυο. “Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψιν μας το ζήτημα και θα διενεργήσουμε αναθεώρηση στο εσωτερικό της εταιρείας και θα φροντίσουμε να αποτρέψουμε παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Σκύβουμε το κεφάλι μας σε ένδειξη απολογίας” προστίθεται στο σημείωμα.

Το βίντεο ξεκινά με έναν άνδρα που κρατά φωτογραφική μηχανή να περιπλανάται στην εξοχή. “Τελικά καταφέραμε να τις απαθανατίσουμε στην κάμερα σε ένα μέρος απόλυτης αγνότητας” ακούγεται μια ανδρική φωνή.

Στη συνέχεια εμφανίζεται ο άνδρας, κρυμμένος πίσω από τους θάμνους να καταγράφει τις γυναίκες που πίνουν από ένα ρυάκι και κάνουν γιόγκα. Όταν ο άνδρας κατά λάθος πατά  ένα κλαδάκι, τρομάζει τις γυναίκες που ξαφνικά μετατρέπονται σε αγελάδες. Το διαφημιστικό ολοκληρώνεται με τα λόγια: “Καθαρά νερά, βιολογική ζωοτροφή, 100% αγνό Seoul Milk. Βιολογικό γάλα από ένα βιολογικό ράντσο στην όμορφη φύση του Cheongyang”.
Η διαφήμιση έχει πυροδοτήσει μια εθνική συζήτηση για θέματα σεξισμού και ευαισθησίας φύλου, αλλά η κριτική δεν περιορίστηκε σε γυναίκες που απεικονίζονται σαν αγελάδες. Ορισμένοι εξέφρασαν επίσης ανησυχίες για τον άνδρα που κινηματογραφούσε κρυφά την ομάδα γυναικών, με τα εγκλήματα κατασκοπείας στη Νότια Κορέα να έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Το Molka, που κυριολεκτικά μεταφράζεται σε “μυστική κάμερα”, έχει γίνει ιδιαίτερο πρόβλημα για τις γυναίκες στη Νότια Κορέα.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Seoul Milk βρίσκεται στο επίκεντρο της δημοσιότητας για τους λάθος λόγους. Το 2003 διοργάνωσε μία εκδήλωση όπου γυμνά μοντέλα ψέκαζαν γιαούρτι το ένα το άλλο. Στον επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Seoul Milk και στα μοντέλα που συμμετείχαν στην εκδήλωση επιβλήθηκαν πρόστιμα για χυδαιότητα.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ