Νάλα: Η γάτα που… κόβει εισιτήρια στους επιβάτες του μετρό – Ξεκαρδιστικό βίντεο

Η γάτα αυτή ονομάζεται Νάλα και έχει φωτογραφηθεί από χιλιάδες επιβάτες του μετρό στο Λονδίνο. Συνήθως κάθεται πάνω στην πύλη με τον αισθητήρα των εισιτηρίων αν και καμιά φορά αλλάζει θέση.

Ο πολυσύχναστος σιδηροδρομικός σταθμός είναι το δεύτερο σπίτι της, με τους επιβάτες να ενθουσιάζονται από τις γκριμάτσες και τα νάζια της. Μάλιστα, έχει και σελίδα στο Facebook όπου εκατοντάδες άνθρωποι έχουν δημοσιεύσει φωτογραφίες από τις συναντήσεις τους.

Η Miss Ambler, ιδιοκτήτρια της γάτας είπε ότι η Nala λατρεύει το γεγονός ότι της δίνουν προσοχή και πηγαίνει στον σταθμό τόσο το πρωί όσο και το βράδυ καθώς ξέρει τι ώρα θα είναι εκεί οι τακτικοί επιβάτες.

Νάλα: Η γάτα που... κόβει εισιτήρια στους επιβάτες του μετρό
ADVENTURES OF NALA

Η γάτα είναι τεσσάρων ετών και παρόλο που ζει σε ένα σπίτι κοντά στον σταθμό – και έχει μία οικογένεια που την αγαπάει-  λατρεύει τις βόλτες, είπε η Miss Ambler.

Η Nala ήταν ανέκαθεν περιπετειώδης και είναι εξοπλισμένη με συσκευή εντοπισμού GPS, έτσι ώστε να βλέπουν πόσο μακριά πηγαίνει. Συνήθως προτιμά για τις βόλτες της τον σιδηροδρομικό σταθμό ή ένα πάρκο εκεί κοντά.

«Μια φορά πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της νύχτας σε έναν κινηματογράφο και ένας φίλος έπρεπε να πάει να τη φέρει σπίτι», ανέφερε η Miss Ambler.

Η Νάλα φοράει ένα κολάρο που φέρει το όνομά της και τα στοιχεία των ιδιοκτητών της, αλλά η Miss Ambler είπε πως κάποια στιγμή λάμβανε «περίπου 20 κλήσεις την ημέρα από ανθρώπους που ρωτούσαν αν η γάτα μας χάθηκε».

Νάλα: Η γάτα που... κόβει εισιτήρια στους επιβάτες του μετρό
ADVENTURES OF NALA

«Έπρεπε να φτιάξουμε μια δεύτερη ετικέτα για να πούμε στους ανθρώπους «δεν χάθηκε». Η ιδιοκτήτριά της δεν ανησυχεί για τις συχνές αποδράσεις της.  «Καθόλου, είναι προφανώς αγαπητή και είναι πολύ χαρούμενη που κάνει αυτό που κάνει – ελπίζω απλώς μια μέρα να μην προσπαθήσει πραγματικά να μπει σε τρένο».

Ο Shaun Smith, διευθυντής σταθμού Great Northern στο Stevenage, είναι ερωτευμένος με τη γάτα. Σχολίασε: «Καταρρίπτει τα εμπόδια κάνοντας τους ανθρώπους να χαμογελούν και ξεκινώντας χαρούμενες συζητήσεις μεταξύ προσωπικού και πελατών. Βοηθά όλους στον σταθμό να αισθάνονται μέρος της τοπικής κοινότητας».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη New York Post (@nypost)

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ