Ιταλία: Αναστάτωση με διαφήμιση που απεικονίζει καλόγριες να τρώνε πατατάκια – Για βλασφημία κατηγορείται η εταιρεία

Μια ιταλική τηλεοπτική διαφήμιση που απεικονίζει καλόγριες να τρώνε πατατάκια ενώ λαμβάνουν τη Θεία Κοινωνία, κατηγορήθηκε για βλασφημία από μια μερίδα Καθολικών τηλεθεατών.

Ιταλία: Ακτιβιστές της «Τελευταίας Γενιάς» αλυσοδέθηκαν μπροστά από τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου

Η διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων για τα Amica Chips – μια από τις κορυφαίες μάρκες για πατατάκια στην Ιταλία– λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι με πρωταγωνίστριες μοναχές που ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Κοινωνία.

Το σποτ των 30″ έχει προγραμματιστεί στα δίκτυα Mediaset, Cairo και CTV, καθώς και σε ψηφιακά κανάλια. Η εκστρατεία θα αναπτυχθεί με ένα ολοκληρωμένο σύστημα επικοινωνίας που στοχεύει στη μεγιστοποίηση του αντίκτυπου και της κάλυψης ενός στόχου ηλικίας 18-54 ετών, με ιδιαίτερη έμφαση στο νεότερο target group (18-35) στα ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια . Το δε σχεδιασμό του Media Plan διαχειρίζεται το Media Club (GroupM).

Η Ιταλία έχει κι άλλο κεκλιμένο πύργο εκτός της Πίζας — Και αυτός θα μπορούσε να πέσει

Με το Ave Maria να παίζει στο βάθος, οι μοναχές αρχίζουν να ετοιμάζονται για την Θεία Ευχαριστία από τον ιερέα. Ξαφνικά μια μοναχή ανοίγει τα μάτια της και ακούγεται ένας ήχος από πατατάκια.

Η διαφήμιση, η οποία προβάλλεται στο Mediaset, τον μεγαλύτερο εμπορικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Ιταλίας, και άλλα ιδιωτικά δίκτυα, τελειώνει με μια καλόγρια να καταβροχθίζει ολόκληρο το πακέτο.

Ιταλία: Γυναίκα 103 ετών συνελήφθη γιατί οδηγούσε χωρίς δίπλωμα – «Δώστε της παράσημο»

H εταιρεία που δημιούργησε το διαφημιστικό, είπε ότι η καμπάνια στόχευε σε νέους καταναλωτές και «με έντονο βρετανικό χιούμορ» και σκοπό είχε να «εκφράσει την ακαταμάχητη γεύση των Amica Chips» με σκόπιμα υπερβολικό και προκλητικό τρόπο.

Ωστόσο, αν και το σενάριο είναι ευρηματικό η  ένωση Καθολικών τηλεθεατών ζήτησε την «άμεση αναστολή της διαφήμισης».

Ο Τζιοβάνι Μπάτζιο, πρόεδρος της ένωσης, κατηγόρησε την εταιρεία ότι καταφεύγει στη βλασφημία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της. Τα συμπεράσματα δικά σας…

Οι συντελεστές του διαφημιστικού

Δημιουργική διεύθυνση: Lorenzo Marini
Κειμενογράφος: Artemisa Sakaj
Στρατηγικός σχεδιασμός και γενική διαχείριση: Ezio Campellone
Υπηρεσία λογαριασμού: Elma Golloshi
Εταιρεία παραγωγής: Film Good
Εκτελεστικός παραγωγός: Pierangelo Spina
Σκηνοθεσία: Dario Piana
Διεύθυνση φωτογραφίας: Stefano Morcaldo
Παραγωγός: Sara Aina
Μουσική: «Ave Maria» του Schubert – ερμηνεία Alessandro Magri

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ