Η Google τιμά με Doodle την ημέρα ανεξαρτησίας του Πακιστάν

Το σημερινό ετήσιο Doodle γιορτάζει την Ημέρα Ανεξαρτησίας του Πακιστάν. Σαν σήμερα το 1947, το Πακιστάν κέρδισε την ανεξαρτησία του και έγινε κυρίαρχο έθνος έπειτα από σχεδόν 200 χρόνια βρετανικής κατοχής.

Μετά τον νόμο περί ανεξαρτησίας της Ινδίας το 1947, οι μουσουλμάνοι Ινδιάνοι ήθελαν το δικό τους ανεξάρτητο έθνος-κράτος και ξεκίνησαν το Κίνημα του Πακιστάν. Το κίνημα πρωτοστατήθηκε από την Παν-ινδική Μουσουλμανική Λίγκα, με επικεφαλής τον Μοχάμεντ Αλί Τζίνα.

Την Ημέρα της Ανεξαρτησίας, Πακιστανοί πολίτες σε όλη τη χώρα κυματίζουν την εθνική τους σημαία ψηλά στον ουρανό και τραγουδούν τον εθνικό ύμνο.

Οι κύριες γιορτές γίνονται στο Ισλαμαμπάντ, όπου ο πρόεδρος και ο πρωθυπουργός αναφωνούν συγκινητικές ομιλίες για τους εθνικούς ήρωες, τα πρόσφατα επιτεύγματα και τους στόχους για το μέλλον.

Τα κύρια κυβερνητικά κτίρια, όπως η Βουλή, το Ανώτατο Δικαστήριο, το Προεδρείο και άλλα, είναι διακοσμημένα με έντονα φώτα και χρώματα. Εκπομπές πυροτεχνημάτων, συγκεντρώσεις,
και μουσικές συναυλίες είναι επίσης διαθέσιμες στο κοινό.

Το σημερινό έργο τέχνης Doodle περιλαμβάνει ένα είδος οδοντωτής φάλαινας που είναι ενδημικό στο Πακιστάν – το δελφίνι του ποταμού Ινδού. Αυτό το υπό εξαφάνιση είδος, γνωστό και ως μπουλάν στα Ουρντού και Σίντι, είναι ένα ιδιαίτερο θέαμα στις ακτές στα ανοιχτά του Πακιστάν.

Επισκεφτείτε τη σελίδα Google Arts & Culture για να διαβάσετε μερικές ανείπωτες ιστορίες σχετικά με το πώς το Πακιστάν απέκτησε την ανεξαρτησία.

Καλή Ημέρα Ανεξαρτησίας, Πακιστάν!

Τι είναι τα Google Doodle

Τα google doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ