Google Doodle: Γιορτάζει την Ημέρα Ανεξαρτησίας της Ινδονησίας

Το σημερινό Doodle, το οποίο είναι εικονογραφημένο από τον καλλιτέχνη Wastana Haikal, γιορτάζει την Ημέρα της Ανεξαρτησίας της Ινδονησίας. Σαν σήμερα το 1945, η Ινδονησία κήρυξε επίσημα την ανεξαρτησία της.

Οι Ινδονήσιοι γιορτάζουν την ημέρα με παρελάσεις, καρναβάλια και μπάντες. Σε όλη τη χώρα, τα ερυθρόλευκα εθνικά χρώματα διακοσμούσαν σπίτια και δρόμους με μορφές σημαιών και στολιδιών. Η τελετή έπαρσης της εθνικής σημαίας, στην οποία παρευρίσκεται ο πρόεδρος της Ινδονησίας, πραγματοποιείται στο Κρατικό Παλάτι και ξεκινά τις εορταστικές εκδηλώσεις της ημέρας. Μετά την εκδήλωση, η τελετή της Ημέρας Ανεξαρτησίας στο Merdeka Palace περιλαμβάνει δημόσια πρόσωπα, εθνικούς ήρωες και βετεράνους.

Οι αγώνες σκαφών (Pacu perahus) —όπως αυτός που παρουσιάζεται στο σημερινό Doodle— είναι μια από τις πιο δημοφιλείς παραδόσεις της Ημέρας της Ανεξαρτησίας. Το Pacu Jalur Festival φιλοξενεί τον μεγαλύτερο αγώνα στην Ινδονησία. Μετά από παραστάσεις τραγουδιού και χορού, περισσότερα από εκατό ζωηρά διακοσμημένα σκάφη κωπηλατούν στον ποταμό Batang Kuantan. Ομάδες έως και εξήντα ατόμων ντύνονται με παραδοσιακές στολές χορού καθώς οι θεατές συγκεντρώνονται στις όχθες του ποταμού.

Ως θαλάσσια χώρα, το φεστιβάλ Pacu Jalur είναι μια από τις πολλές παραδόσεις που διδάσκουν τη σημασία της ομαδικής εργασίας. Ένα μήνυμα που ευθυγραμμίζεται με το εθνικό σύνθημα της Ινδονησίας, Bhinekka Tunggal Ika (Ενότητα στη Διαφορετικότητα).

Το Google Doodle για την Ημέρα Ανεξαρτησίας της Ινδονησίας

Google Doodle Ημέρα Ανεξαρτησίας Ινδονησία

Τι είναι τα Google Doodle

Τα google doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ