Google Doodle: Γιορτάζει την Εθνική Ημέρα της Σιγκαπούρης

Το σημερινό Doodle γιορτάζει την Εθνική Ημέρα της Σιγκαπούρης. Σαν σήμερα το 1965, η Σιγκαπούρη εγκατέλειψε την Ομοσπονδία της Μαλαισίας και έγινε επίσημα κυρίαρχο έθνος.

Το Doodle της Google περιλαμβάνει το εθνικό λουλούδι της Σιγκαπούρης, την ορχιδέα Vanda Miss Joaquim. Το συγκεκριμένο είδος ορχιδέας επιλέχθηκε ως το Εθνικό Λουλούδι της Σιγκαπούρης για τα ζωηρά χρώματα, την ανθεκτικότητα και την ανθεκτικότητά του -ιδιότητες που αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της Σιγκαπούρης. Ενώ το «Vanda Miss Joaquim» εξακολουθεί να είναι το δημοφιλές όνομα που χρησιμοποιείται για το λουλούδι, πρόσφατη ταξινομική έρευνα αποκάλυψε ότι το γένος των γονέων του εθνικού λουλουδιού είναι Papilionanthe -εξ ου και η επίσημη επιστημονική ταξινόμηση του λουλουδιού ενημερώθηκε σε «Papilionanthe Miss Joaquim».

Η ετήσια παρέλαση της Εθνικής Ημέρας είναι η μεγαλύτερη γιορτή στη χώρα. Οι κάτοικοι της Σιγκαπούρης συμμετέχουν στις πομπές της παρέλασης είτε αυτοπροσώπως είτε παρακολουθώντας την εθνική μετάδοση της εκδήλωσης. Στους μήνες που προηγούνται του εορτασμού, οι Ένοπλες Δυνάμεις της Σιγκαπούρης κάνουν πρόβες επίδειξης αλεξίπτωτων ελεύθερης πτώσης και επιδείξεις οχημάτων. Οι παρελάσεις συνήθως περιλαμβάνουν εναέρια παράσταση με ελικόπτερα και μαχητικά αεροπλάνα και παραστάσεις τραγουδιού και χορού. Ως φινάλε, τα πυροτεχνήματα που κόβουν την ανάσα διακοσμούν τον νυχτερινό ουρανό. Οι πολίτες περνούν τη μέρα τους σε πικνίκ, καρναβάλια και συναυλίες σε όλο το νησί.

Το Google Doodle για την Εθνική Ημέρα της Σιγκαπούρης

Google Doodle Σιγκαπούρη

Τι είναι τα Google Doodle

Τα google doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ