Αφρικανική μετάλλαξη: Πρώτο κρούσμα στο Ισραήλ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το Ισραήλ εντόπισε το πρώτο κρούσμα της νέας μετάλλαξης από τη Νότια Αφρική.

Ο υπουργός Υγείας του Ισραήλ ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι η χώρα ανέφερε ένα κρούσμα της νέας, αφρικανικής μετάλλαξης. Να σημειωθεί ότι το Ισραήλ είναι η τρίτη χώρα, εκτός του Χονγκ Κονγκ και της Μποτσουάνα, που αναφέρει κρούσματα με αυτό το μεταλλαγμένο στέλεχος του κορονοϊού.

Χθες το βράδυ το Ισραήλ πρόσθεσε τη Νότια Αφρική στη λίστα με τις “κόκκινες χώρες” μετά τον εντοπισμό του πρώτου κρούσματος.

Πριν από λίγο η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ανακοίνωσε την πρόταση της Κομισιόν για απαγορευτικό σε ταξίδια από τη Νότια Αφρική.

Η Ναμίμπια, το Λεσότο, η Εσουατίνι (πρώην Σουαζιλάνδη), η Ζιμπάμπουε, η Μοζαμβίκη και η Μποτσουάνα επίσης προστέθηκαν στην “κόκκινη” λίστα, Όποιος εισέρχεται ή ταξιδεύει σ’ αυτές τις χώρες και δεν είναι κάτοικος ή πολίτης του Ισραήλ δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στη χώρα.

Πηγή: Haaretz

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.