Τον Αύγουστο του 2009 ο υπουργός Προϋπολογισμού της Γαλλίας ανακοινώνει ότι κατέχει λίστα 3000 καταθετών σε ελβετική τράπεζα. Το αποτέλεσμα ήταν η γαλλική οικονομία να ανακτήσει οικονομικό όφελος ύψους 1,2 δισ. ευρώ, όπως διαβάζουμε στα Νέα.Αντίστοιχη τακτική ακολουθήθηκε από τους Ισπανούς, με αποτέλεσμα να επωφεληθούν, περίπου, 6 δισ. ευρώ, ενώ και οι Ιταλοί “κατάφεραν” να αποκομίσουν από την… επιμονή τους, γύρω στα 570 εκατ. ευρώ.
Tι έκαναν οι άλλοι με τις λίστες
Δεν "έκρυψαν" τη λίστα και ανέκτησαν απλήρωτους φόρους... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
