Η Manon Ossevoort έφτασε στο Νότιο Πόλο ταξιδεύοντας 2.500 χιλιόμετρα με ένα… τρακτέρ. Η αποστολή είχε όνομα «Antarctica 2» και διήρκησε 17 ημέρες.
Στην Ανταρκτική με… τρακτέρ – ΒΙΝΤΕΟ
Η Manon Ossevoort έφτασε στο Νότιο Πόλο ταξιδεύοντας 2.500 χιλιόμετρα με ένα… τρακτέρ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ