Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 15χρονη έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη 53χρονος ιδιοκτήτης καταστήματος 

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Στο νοσοκομείο σε κατάσταση μέθης κατέληξε σήμερα τα ξημερώματα μία 15χρονη, στη Θεσσαλονίκη.
  • Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ σε μεζεδοπωλείο στο κέντρο της πόλης.
  • Για το περιστατικό συνελήφθη ο 53χρονος ιδιοκτήτης του καταστήματος, με την κατηγορία ότι σέρβιρε αλκοόλ σε ανήλικο που δεν συνοδευόταν από ενήλικο, όπως μετέδωσε το thestival.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο νοσοκομείο σε κατάσταση μέθης κατέληξε σήμερα τα ξημερώματα μία 15χρονη, στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ σε μεζεδοπωλείο στο κέντρο της πόλης.

Για το περιστατικό συνελήφθη ο 53χρονος ιδιοκτήτης του καταστήματος, με την κατηγορία ότι σέρβιρε αλκοόλ σε ανήλικο που δεν συνοδευόταν από ενήλικο, όπως μετέδωσε το thestival.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η 15χρονη είναι καλά στην υγεία της.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.