Μπέσσυ Αργυράκη για Δημήτρη Κωνσταντάρα: «Ήσουν ο πρώτος άνθρωπος που με πίστεψες – Σ’ ευχαριστώ για όλα»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook αποχαιρέτησε τον Δημήτρη Κωνσταντάρα η Μπέσσυ Αργυράκη.

«Καλό σου ταξίδι αγαπημένε μου Δημήτρη, στη γειτονιά των Αγγέλων. Ήσουν ο πρώτος άνθρωπος που με πίστεψες, με στήριξες, με πήρες από το χέρι, παιδούλα τότε και με πηγές σε δισκογραφική, φεστιβάλ Θεσσαλονίκης» έγραψε στην ανάρτησή της  η Μπέσσυ Αργυράκη.

«Συλλυπητήρια στην όμορφη οικογένεια σου και ιδίως στη Βίκυ σου που λάτρευες τόσο. Σ’ ευχαριστώ για όλα. Θα σε θυμάμαι πάντα με ευγνωμοσύνη. Αντίο» καταλήγει.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.