Κασσελάκης: Ζητώ συγγνώμη από τον κ. Δημητριάδη, που θεώρησα ότι «υπήρξε εμπλεκόμενος» στο σκάνδαλο ΕΥΠ – Predator

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Παροτρύνω τον Πρωθυπουργό να επαναφέρει άμεσα τον κ. Δημητριάδη στο Μαξίμου για να αποκαταστήσει μια μεγάλη αδικία και να συνεχίσουν το κοινό τους έργο» τονίζει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, σε ανάρτησή του στο X, αναφερόμενος στις τηλεφωνικές παρακολουθήσεις.

Κασσελάκης: «Η εμπιστοσύνη μου προς την ελληνική Δικαιοσύνη έχει κλονιστεί σοβαρά»

Αναλυτικά στην ανάρτησή του αναφέρει:

«Ζητώ συγγνώμη από τον κ. Δημητριάδη, που θεώρησα ότι «υπήρξε εμπλεκόμενος» στο σκάνδαλο ΕΥΠ-Predator. Η αλήθεια είναι ότι με μπέρδεψε ο κ. Μητσοτάκης, όταν τον «παραίτησε» και ζήτησε συγγνώμη από τον κ. Ανδρουλάκη. Παροτρύνω τον Πρωθυπουργό να επαναφέρει άμεσα τον κ. Δημητριάδη στο Μαξίμου για να αποκαταστήσει μια μεγάλη αδικία και να συνεχίσουν το κοινό τους έργο. Εύχομαι και στους δύο καλή ακρόαση».

Δείτε την ανάρτηση:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.