Άδωνις: Μήπως πρέπει να ιδιωτικοποιήσουμε τις συγκοινωνίες;

«Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε η απεργία και η κυβέρνηση πρέπει να πάρει μέτρα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Άδωνις Γεωργιάδης... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άδωνις: Μήπως πρέπει να ιδιωτικοποιήσουμε τις συγκοινωνίες;

«Παράνομη και καταχρηστική κρίθηκε η απεργία και η κυβέρνηση πρέπει να πάρει μέτρα», ανέφερε μεταξύ άλλων, ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφερόμενος στην απεργία των εργαζομένων του Αττικό Μετρό. Ο βουλευτής της ΝΔ, διερωτήθηκε μάλιστα «μήπως πρέπει να ιδιωτικοποιήσουμε τελικά τις συγκοινωνίες;».

Δείτε το βίντεο από τη ΝΕΤ:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.