Θεσσαλονίκη: Απέραντος σκουπιδότοπος το κέντρο μετά το πρωτοχρονιάτικο γλέντι – Μάζεψαν 60 τόνους απορριμμάτων

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε έναν απέραντο σκουπιδότοπο μετατράπηκε το κέντρο της Θεσσαλονίκης αφού ολοκληρώθηκε το street party που «στήθηκε» την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Βασιλέως Ηρακλείου, Λαδάδικα, Καρόλου Ντηλ και Βαλαωρίτου πλημμύρισαν με κόσμο που γλέντησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες και άλλαξε χρόνο έξω από τα σπίτια του.

Ωστόσο μετά το γλέντι τα σκουπίδια που μαζεύτηκαν «πλημμύρισαν» τους δρόμους. Υπάλληλοι του δήμου βγήκαν από τα ξημερώματα για να καθαρίσουν, ενώ υπολογίζεται ότι μαζεύτηκαν πάνω από 60 τόνοι σκουπιδιών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.