Κέρκυρα: Νεκρό άλογο στο κέντρο της πόλης – ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα μακάβριο θέαμα αντίκρισαν όσοι κινούνταν το μεσημέρι της Πέμπτης στο κέντρο της Κέρκυρας και συγκεκριμένα στο πεζοδρόμιο έξω από τον κινηματογράφο Ορφέα. Ένα άλογο, το οποίο ήταν σε άμαξα μαζί με τον ιδιοκτήτη του, κατέρρευσε στην μέση του δρόμου.

Όπως αναφέρει το kerkyrasimera, αμέσως τόσο ο ιδιοκτήτης όσο και άλλοι αμαξάδες έτρεξαν να βοηθήσουν αλλά το άλογο ήταν ήδη νεκρό.

Στο σημείο έφτασε η πυροσβεστική υπηρεσία και η αστυνομία. Να σημειωθεί ότι η άμαξα δεν μετέφερε τουρίστες.

Άλογο στην Κέρκυρα

Άλογο στην Κέρκυρα

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.