Ασπρόπυργος: Ληστές εισέβαλαν με κλαρκ σε εργοστάσιο και πήραν 10 κιλά ζάχαρη

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο στόχαστρο ληστών μπήκε εργοστάσιο εμπορίου ζάχαρης και ηλιέλαιου στον Ασπρόπυργο τα ξημερώματα της Πέμπτης (25/5).

Οι δράστες χρησιμοποίησαν το κλαρκ για να γκρεμίσουν την πόρτα, αφού ακινητοποιήσαν τον φύλακα. Στη συνέχεια, κινήθηκαν προς το γραφείο του διευθυντή και άρπαξαν μετρητά, 10 κιλά ζάχαρη και 25 μπουκάλια ηλιέλαιο. Οι δράστες στη συνέχεια εξαφανίστηκαν. Οι έρευνες της αστυνομίας είναι σε εξέλιξη και αναζητείται βιντεοληπτικό υλικό από τις κάμερες του εργοστασίου και των παρακείμενων σπιτιών.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.