“Βόμβα” στη Φάρμα – Επιστρέφει η Αγγελική Ηλιάδη

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Αγγελική Ηλιάδη επιστρέφει στη «Φάρμα» σε ένα comeback που θα αλλάξει τις ισορροπίες και θα αναζωπυρώσει έντονα συναισθήματα. Υπενθυμίζουμε ότι η τραγουδίστρια είχε αποχωρήσει επειδή πέθανε ο πατέρας της.

Στο πλευρό της ήταν ο Γρηγόρης Αναστασιάδης, ο οποίος την αποχαιρέτησε με ένα φιλί. “Η Φάρμα έγινε το σπίτι, η καθημερινότητα μου, ο τρόπος ζωής μου” είπε συγκινημένη η Αγγελική Ηλιάδη πριν αποχωρήσει. “Νιώθω σαν να κόβομαι στα δύο” περιέγραψε με συγκίνηση.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.