Η εκδίκηση ενός αγρότη: Περιέλουσε με λάσπη πολυτελές όχημα που πάρκαρε στο οικόπεδό του – ΒΙΝΤΕΟ

Ο οδηγός άφησε το ΙΧ του για να πάει για μπάνιο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένας αγρότης εκδικήθηκε τον οδηγό μίας Mercedes Benz που εγκατέλειψε το αυτοκίνητό του κοντά στην είσοδο της φάρμας στην Κορνουάλη, για να πάει για μπάνιο στην κοντινή παραλία της Κορνουάλης. Ο αγρότης έξαλλος με την ενέργεια του οδηγού ανέβηκε στο τρακτέρ και “έθαψε” το αυτοκίνητο με λάσπη. Εκατοντάδες λουόμενοι που εκμεταλλεύτηκαν τον καλό καιρό, ανέβασαν το βίντεο στα social media.

“Η παραλία είναι όμορφη και πολυσύχναστη σήμερα, όλοι τηρούν τα μέτρα κοινωνικής απόστασης υποθέτω. Τόσο πολυσύχναστη που αποφάσισαν να παρκάρουν στο χωράφι” λέει ο αγρότης και στέλνει τη λάσπη πάνω στο πολυτελές όχημα.

Δείτε το βίντεο

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.