Βέροια: Τι λέει ο ιατροδικαστής για τον θάνατο του 2χρονου κοριτσιού

Την αιτία θανάτου του 2χρονου κοριτσιού από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την αιτία θανάτου του 2χρονου κοριτσιού από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας, προσδιόρισε η ιατροδικαστική υπηρεσία Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, ο εφημερεύων ιατροδικαστής ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι ο θάνατος του άτυχου παιδιού οφείλεται σε παθολογικά αίτια.

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση, το κοριτσάκι δεν έφερε κακώσεις και ίχνη κακοποίησης και «τα αιτία θανάτου του είναι παθολογικά», όπως δήλωσε.

Το κοριτσάκι εντοπίστηκε από τη μητέρα του χωρίς τις αισθήσεις του, τα ξημερώματα της Κυριακής.

Μεταφέρθηκε άμεσα στο Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας και στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Ημαθίας, όπου και κατέληξε παρά τις προσπάθειες των γιατρών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.