Άλλη μια ημέρα αφόρητης ταλαιπωρίας θα ζήσουν τη Δευτέρα οι πολίτες της Αθήνας αφού κανένα μέσο μεταφοράς δεν θα κυκλοφορήσει. Οι εργαζόμενοι σε Μετρό, ΗΣΑΠ, τρόλεϊ και λεωφορεία αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν νέα 24ωρη απεργία διαμαρτυρόμενοι για την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.
Ο γολγοθάς των πολιτών συνεχίζεται: Χωρίς Μέσα Μεταφοράς η Αθήνα και σήμερα
Οι εργαζόμενοι σε Μετρό, ΗΣΑΠ, τρόλεϊ και λεωφορεία αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν νέα 24ωρη απεργία διαμαρτυρόμενοι για την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ