Νέο βήμα τίτλου για τον Χάμιλτον στο Μεξικό

Tην δέκατη νίκη στην φετινή σεζόν πήρε ο Λιούις Χάμιλτον στο GP του Μεξικού. Ο Βρετανός πιλότος εκμεταλλεύτηκε την στρατηγική της Mercedes, αλλά και την εξαιρετική διαχείριση που έκανε στα ελαστικά του κατάφερε να δει πρώτος την “καρό” σημαία. Βέβαια, ο Βρετανός δεν κατάφερε να εξασφαλίσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα, αφού ο Μπότας τερμάτισε στην τρίτη θέση.

Δεύτερος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ ο Λεκλέρκ λόγω του καταστροφικού δεύτερου πιτ στοπ που έκανε, τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Στο 5-6 βρέθηκαν οι Red Bull με τον Άλμπον να είναι πέμπτος και τον Φερστάπεν να τερματίζει έκτος. Ο αγώνας του Ολλανδού θα μπορούσε να είχε καταστραφεί, έπεσε στην τελευταία θέση, αλλά κατάφερε με αντεπίθεση διαρκείας να βρεθεί στην πρώτη εξάδα.

Οι Λεκλέρκ και Φέτελ έφυγαν καλά στην εκκίνηση και κράτησαν πίσω τους Χάμιλτον και Φερστάπεν. Μάλιστα είχαν επαφή με αποτέλεσμα να χάσουν αρκετές θέσεις. Στη συνέχεια ο Φερστάπεν είχε νέα επαφή με την μπροστά αεροτομή του μονοθέσιου του Μπότας με αποτέλεσμα να κλατάρει το πίσω δεξιά ελαστικό του μονοθέσιου του Ολλανδού πιλότου.

Ο πρώτος οδηγός που μπήκε στα πιτς ήταν ο Άλμπον και τον ακολούθησε ο Λεκλέρκ. Οι δύο πιλότοι χρησιμοποίησαν την μέση γόμα και ακολούθησαν στρατηγική δύο πιτ στοπ. Ο Χάμιλτον μπήκε στον 26ο γύρο και έβαλε την σκληρή γόμα θέλοντας να φτάσει μέχρι το τέλος.

Βλέποντας του Μπότας και Φέτελ να μένουν εντός πίστας ο Βρετανός πιλότος έκανε συνεχώς παράπονα, πως η ομάδα του ακολούθησε λάθος στρατηγική, αλλά τελικά αποδείχθηκε πως ήταν η σωστή. Ο Βρετανός πιλότος μόλις ολοκληρώθηκαν τα πιτ στοπ βρέθηκε μπροστά και ποτέ δεν αγχώθηκε κάνοντας παράλληλα εξαιρετική διαχείριση στα ελαστικά του.

Την ίδια ώρα ο Μπότας έπαιξε εξαιρετικά το ρόλο του πιέζοντας τον Φέτελ που είχε το νου του στο πως να υπερασπιστεί τη θέση του και όχι στο να κυνηγήσει τον Βρετανό. Έτσι, ο Χάμιλτον έφτασε εύκολα στη νίκη έχοντας πίσω του τους Φέτελ και Μπότας.

Ο Φινλανδός ανέβηκε στο πόντιουμ λόγω του τραγικού δεύτερου πιτ στοπ του Λεκλέρκ, ο οποίος μπήκε στον 43ο γύρο, αλλά το πίσω δεξιά ελαστικό άργησε να μπει και αυτό του στέρησε τέσσερα δευτερόλεπτα.Πηγή: Filathlos.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ