Βανδάλισαν μνημείο για την απελευθέρωση από τους Ναζί – ΦΩΤΟ

Με σπρέι έβαψαν άγνωστοι, μνημείο για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με σπρέι έβαψαν άγνωστοι μνημείο, για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής, στις 30 Οκτωβρίου 1944, το οποίο έχει τοποθετηθεί κοντά στο Βασιλικό Θέατρο.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, έβαψαν μία μαρμάρινη πλάκα αφιερωμένη στη μνήμη των μαχητών του ΕΛΑΣ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.