Δύσπιστοι οι Έλληνες

Δυσπιστία, παρά τις αυξητικές τάσεις, εξακολουθεί να επιδεικνύει ο Έλληνας καταναλωτής στο θέμα των διαδικτυακών πωλήσεων, αλλά και της χρήσης του ίντερνετ, σύμφωνα με έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος.Αν και η πορεία των online πωλήσεων παρουσιάζει μεγάλη αύξηση, τα τελευταία χρόνια, δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με τις αγορές των υπόλοιπων χωρών της Ευρώπης και, κυρίως, της Βόρειας Ευρώπης.Όπως αναφέρεται στην έρευνα, η Ελλάδα βρίσκεται στη τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης, με τη Μ. Βρετανία και τις χώρες της Σκανδιναβίας να ηγούνται της κατάταξης.Οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 9%, το 2011, σε σχέση με το 2010. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις στη Μ. Βρετανία τρέχουν με αμείωτο ρυθμό και, για το 2011, σημείωσαν αύξηση 19%.Άλλες χώρες, που παρουσιάζουν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον, είναι η Πορτογαλία, που σημείωσε αύξηση 23% και η Ιταλία, που σημείωσε αύξηση 22%, ενώ η Πορτογαλία αποτελεί μία δυναμική αγορά, όπου οι καταναλωτές φαίνεται να βρίσκουν λύσεις, εν μέσω κρίσης στα πιο οικονομικά προϊόντα, που προσφέρονται μέσω ίντερνετ.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ