Η “παράδοση” στα σούπερ μάρκετ

Πριν από λίγο καιρό παραγωγοί αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων της Χαλκιδικής συμφώνησαν με τους ξενοδόχους να τους προμηθεύουν, χωρίς μεσάζοντες, ντομάτες, αγγουράκια, ελιές και τυροκομικά προϊόντα που γίνονται ανάρπαστα, κυρίως από τους ξένους τουρίστες στο πρωινό των ξενοδοχείων. Τη συμφωνία θα υπογράψουν την ερχόμενη Κυριακή εκπρόσωποι τριάντα περίπου ξενοδοχειακών μονάδων και ισάριθμοι παραγωγοί, ενώ το ενδιαφέρον για αντίστοιχες συμφωνίες, προς όφελος παραγωγών και ξενοδόχων, μεγαλώνει καθημερινά και περισσότερο. Επεκτείνεται μάλιστα και σε άλλες κατευθύνσεις καθώς νέα πεδία συνεργασίας ανοίγονται μεταξύ των παραγωγών και των ιδιοκτητών. εστιατορίων αλλά και των σούπερ μάρκετ. «Το επόμενο βήμα είναι αντίστοιχες συμφωνίες με εστιατόρια και σούπερ μάρκετ ώστε οι επισκέπτες των εστιατορίων να μπορούν να γευτούν τοπικά προϊόντα και τοπικές συνταγές και οι καταναλωτές να βρίσκουν χαλκιδικιώτικα προϊόντα σε αντίστοιχες γωνιές των σούπερ μάρκετ», εξηγεί στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής, Γιάννης Γιώργος. «Οι συνεργασίες αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της προώθησης των τοπικών προϊόντων μέσα από τη διαδικασία της ελεύθερης αγοράς. Οι παραγωγοί αντιλαμβάνονται ότι, μέσα από τη δική μας πρωτοβουλία πριν από έξι μήνες, ξεκίνησε ένα “παιχνίδι” που είναι προς όφελός τους και μπορεί να τους βοηθήσει να προβάλλουν τα κρασιά, τα μέλια, τα λάδια και τα κτηνοτροφικά τους προϊόντα σε ένα ευρύ πελατολόγιο εντός και εκτός Χαλκιδικής», σημειώνει ο αντιπεριφερειάρχης.  

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ