«Απογειώνει» το «Χωρίζουμε» ο Σκιαδαρέσης

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ

Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ.

Ξημερώματα Σαββάτου ταξιδέψαμε για Ρόδο, με 3 ώρες μόνο ύπνο. Αφήσαμε πίσω μας την κούκλα Κω και το θεατρόφιλο κοινό της που αγκάλιασε με ξεχωριστή θέρμη το «Χωρίζουμε λέμε» στο θεϊκό Κάστρο της Νερατζιάς και φτάσαμε Ρόδο για το εδώ ραντεβού στη Μεσαιωνική Τάφρο στις 9.30 το βράδυ.

Στη νέα version της γερής παράστασης που έχει σκηνοθετήσει με οίστρο ο Αλέξανδρος Ρήγας, μεγάλο… άσσο αποτελεί ο έμπειρος, χαρισματικός Γεράσιμος Σκιαδαρέσης που… εισέβαλε δυναμικά στην δουλειά, «απογειώνοντάς» την. Ηθοποιός αξιώσεων, έχει… κάψει πολλά χιλιόμετρα στο σανίδι και στο καινούργιο       του «στοίχημα» εντυπωσιάζει με το μέτρο, τη δεινότητά του, την ακρίβειά του και τη ζηλευτή αμεσότητά του. Ξέρει καλά τους κώδικες της κωμωδίας και «φωτίζει» όλες τις πτυχές του δικηγόρου που… κρύβει ένα μυστικό, το οποίο αποκαλύπτεται μόνο στα τελευταία λεπτά της παράστασης. Ο τρόπος που «δένει» με τους «παλιούς» της εν λόγω παράστασης Αλέξανδρο Ρήγα και Μπέσυ Μάλφα κεντρίζει και κερδίζει τους θεατές και οδηγεί τους δύο συναδέλφους του σε ακόμα πιο καίριες επιδόσεις-με την γερή έλευσή του.

Το σκηνικό «παιχνίδι» τους «θερμαίνεται» λεπτό το λεπτό και κερδίζει και τον πιο δύσκολο-απαιτητικό θεατή και το «πάντρεμά» τους, απογειώνει το έργο, που υπογράφουν με έμπνευση οι Ρήγας- Αποστόλου.

Αξίζει εδώ να σημειώσω ότι επειδή στο κείμενο γίνεται καυστικότατη κριτική σε όσα βιώνουμε γύρω μας και φυσικά στο πολιτικό αλαλούμ το οποίο «πρωταγωνιστεί» στην καθημερινότητά μας, έχουν γίνει μικρές, απαραίτητες κι απολαυστικότατες προσθήκες ακόμα και για το ταξίδι του Τσίπρα  στην Κίνα και φυσικά στο πολυσυζητημένο φόρεμα της Περιστέρας του, που… άναψε φωτιές.

Κόβουν και ράβουν οι τρεις ηθοποιοί-η Μάλφα «σαρώνει» τη σκηνή, με σπάνια κωμική στόφα, με έντονη γοητεία και με ευθυβολία που φέρνει δάκρια στα μάτια των θεατών από τα γέλια. Παίζει την κωμωδία στα δάκτυλα και στα interactive κομμάτια με το κοινό είναι απολαυστικότατη, ενώ στη δραματική νότα του φινάλε διαθέτει αλήθεια και εσωτερικότητα. Μια απ’ τις πληρέστερες ερμηνείες του πετυχαίνει  στην εν λόγω δουλειά ο πολυπράγμων Αλέξανδρος Ρήγας. Είχε κερδίσει την «νίκη» από πέρσι, αλλά δεν έμεινε στις …δάφνες του. Εξέλιξε το ρόλο, αφέθηκε πιο πολύ σκηνικά και ανέβασε κι άλλο τον πήχη: ξεκαρδιστικός στις κωμικές σκηνές και έξοχος στον τελευταίο του μονόλογο που είναι πιο εσωτερικός… Απολαμβάνει το σκηνικό «πάντρεμά» του με τους δύο άξιους συναδέλφους του και δίνεται ολόψυχα σε αυτό, με αποτέλεσμα να αποθεώνονται και οι τρεις τους στην υπόκλιση του φινάλε.

ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ λέμε-ένα ζευγάρι που ’ναι στα πρόθυρα του χωρισμού πηγαίνει στον δικηγόρο του για τις τελικές διαδικασίες με θυμό και οργή, αλλά στην διαδρομή ανακαλύπτει τι έφταιξε και τι οδήγησε στο να ραγίσει το γυαλί…

Με την υπογραφή Ρήγα-Αποστόλου φυσικά!

700 θεατές είδαν το «Χωρίζουμε» στο Κάστρο της Νερατζιάς στην Κω-κάποιοι βολεύτηκαν τελευταία στιγμή σε πάγκους ενώ άλλοι παρακολούθησαν την παράσταση ακόμα και όρθιοι, χωρίς να γκρινιάξουν-και σήμερα το βράδυ η παράσταση θα δοθεί στο θέατρο της Μεσαιωνικής Τάφρου στην Ρόδο, για να ακολουθήσει αύριο και μεθαύριο η Κάλυμνος, αλλά και πολλές ακόμα πιάτσες ανά την Ελλάδα. Μην τη χάσετε.

 

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ.

Ο Γεράσιμος ήρθε… καρφί από την Ιταλία που τον ζητάνε κολασμένα για κάτι σούπερ που θα συζητηθεί τρελά -η οντισιόν που έκανε πήγε περίφημα και θα επανέλθω με λεπτομέρειες όταν όλα… κλειδώσουν. Η Μπέσυ έχει «κλείσει» για το «Μπαμπά μην ξαναπεθάνεις Παρασκευή»      που θα… αναθερμάνει ο Αλέξανδρος για το Ριάλτο, ενώ εκείνος προχωρά παράλληλα πυρετωδώς την μετάφραση του «Σίρλυ Βαλεντάιν» που θα ανεβάσει στη β’σκηνή του «Άλμα» με την εξαίρετη Ελένη Καστάνη, αλλά και τις ετοιμασίες για την φιλόδοξη δουλειά «Πυγμαλίωνας-Ωραία μου κυρία» που θα ανέβει στο θέατρο Pantheon όπως πρώτος σου έγραψα. Για την ώρα γυρνάνε την Ελλάδα με το «Χωρίζουμε» που τα σπάει

ΤΙ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ ο Αλέξανδρος Ρήγας για την …Αυστραλία και δη με μεγάλη θέρμη; Αυτό θα το κρατήσω μυστικό για καιρό ακόμα…

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ έχει… κλέψει ο κούκλος γιος της Μπέσυς και του Γεράσιμου Γιάγκος που είναι… κόπια του μπαμπά του με υπέροχα γαλάζια μάτια και με ευγένεια που δεν συναντάς… Είναι μαζί τους στο «πακέτο» Κως-Ρόδος-  Κάλυμνος, στο οποίο «παίζω» και εγώ και το απολαμβάνω…

ΤΕΛΟΣ ρέστα δίνουν οι ακάματοι Αντώνης Αντωνίου, Γιώργος Κατσιβαρδέλος, Χρήστος Λουλούδης και Νίκος Κόκκας που έχουν το τεχνικό μέρος της παράστασης και λιώνουν στον ιδρώτα για να παρουσιαστεί το γερό Χωρίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

ΥΓ. Ναι, είμαι άυπνος, ναι είμαι… νεκρός, αλλά είπα να σου στείλω μια Απαγορευμένη για να μην πάθεις στερητικό μέρες που είναι; Θα σου γράψω νεότερα -έρχονται…

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ