Αλαλούμ με το ραντεβού σε προσωπικό γιατρό στο Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρας – Καταγγελία στον RealFm 97,8

Το απόλυτο αλαλούμ βίωσε ένας συμπολίτης ο οποίος έκανε εγγραφή για τον προσωπικό γιατρό στο Κ.Υ. Αλεξάνδρας και θέλησε να κλείσει ραντεβού προκειμένου να τον επισκεφθεί.

Όπως περιέγραψε ο κ. Γιώργος Πρόκος στον RealFm 97,8 και την εκπομπή του Μάνου Νιφλή, «αρχές Σεπτεμβρίου μπήκα στην πλατφόρμα του ΕΦΚΑ για να κάνω εγγραφή στον προσωπικό γιατρό και επέλεξα κάποιον που βρίσκεται κοντά στον τόπο κατοικίας μου, στο ΚΥ Αλεξάνδρας. Προσπαθούσα να κλείσω ραντεβού για ένα δίμηνο προκειμένου να δει το ιστορικό. Έως τα τέλη Νοεμβρίου δεν κατάφερα να το κλείσω. Τελικά στο τέλος Νοεμβρίου κατάφεραν και μου έκλεισαν ραντεβού για τις 16 Ιανουαρίου 2023».

Και κάπου εδώ αρχίζει το επόμενο «επεισόδιο» της περιπέτειάς του. Ο κ. Πρόκος τόνισε ότι «την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου τον κάλεσαν και τον ενημέρωσαν ότι το ραντεβού του θα πρέπει να μετατεθεί για τις 19 Ιανουαρίου μετά τις 11.00 και χωρίς να ερωτηθώ αν μπορώ να πάω» και συνέχισε λέγοντας:

«Πήγα τελικά στον 2ο όροφο του Κέντρου Υγείας στη Λ. Αλεξάνδρας και το όνομά μου δεν υπήρχε στα ραντεβού. Έξω από το γραφείο του γιατρού αναφερόταν ότι δέχεται Δευτέρα – Παρασκευή 12.00-19.00. Όσο περνούσε η ώρα στην αναμονή διαπίστωνα ότι περίμεναν άλλα τρία άτομα στα οποία επίσης είχε μετατεθεί το ραντεβού. Ο γιατρός εμφανίστηκε στις 12.15 και κλείστηκε στο γραφείο του. Χτυπώντας την πόρτα του έπειτα από 10 λεπτά, μου απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και ότι δεν ευθύνεται εκείνος. Μπήκαν στην κουβέντα και οι υπόλοιποι που περίμεναν, επικράτησε μια μικρή ένταση και μην μπορώντας να το διαχειριστεί απευθύνθηκε στη γραμματέα».

Όπως εξήγησε ο κ. Πρόκος, «κάπου εδώ άρχισαν τα προβλήματα. Μας είπε ο γιατρός να πάμε να κλείσουμε τα ραντεβού και να μας δεχτεί. Ανεβαίνουμε στη Γραμματεία τρεις ηλικιωμένοι και εγώ που είμαι 49 ετών. Εκεί συναντούμε μια κυρία πολύ εριστική και επιθετική προς τους ηλικιωμένους. Μας είπε ότι ο γιατρός δεν δέχεται ραντεβού που είναι εκτός λίστας 14.30-17.00. Ισχυριζόταν ότι μας το είχε επισημάνει ενώ δεν το είχε κάνει. Φώναζε στους ηλικιωμένους ότι εκείνοι δεν είχαν καταλάβει. Είχε ειρωνικό και έντονο ύφος».

Ο ίδιος είπε επίσης ότι «κάποια στιγμή ο γιατρός προφανώς άκουσε τις φωνές και τον έντονο διάλογο και μας είπε να πάμε να μας εξυπηρετήσει κάποια στιγμή. Όμως θα έπρεπε να παρακάμψει τα ραντεβού που ήταν προγραμματισμένα. Και δεν ήταν αυτός ο σκοπός μας».

Ο κ. Πρόκος πρόσθεσε ότι «έκανε την καταγγελία στις αρμόδιες Υγειονομικές Αρχές και τον πήραν τηλέφωνο από την Α’ Υγειονομική Περιφέρεια προκειμένου να μπορέσει να εξυπηρετηθεί».

Ακούστε το ηχητικό:

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ