Θα τιτιβίζει και διαφημίσεις…

Το Twitter αναμένεται να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να έρθουν σε άμεση επαφή με το κοινό, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους που φαίνονται μέσα από τα tweets τους, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.Έτσι, το Twitter δεν θα είναι πλέον ένας απλός «πίνακας αναρτήσεων» με 400 εκατομμύρια μηνύματα καθημερινώς, αλλά προχωρά σε μια στρατηγική εξερεύνησης των ενδιαφερόντων των χρηστών. Πλέον, θα επιτρέπει στις εταιρείες να στέλνει διαφημίσεις στη μορφή των tweets σε μια ομάδα χρηστών, τους οποίους θα κατατάξει σε περισσότερες από 350 κατηγορίες ενδιαφερόντων που θα έχει επιμεληθεί. Σύμφωνα με τον επικεφαλής διαχείρισης του Twitter, Ντικ Κοστόλο, «Το Twitter βασίζεται στη δυνατότητά του να απορροφά ροή πληροφοριών για να φτιάξει ένα «γράφημα ενδιαφέροντος» που θα δείχνει τις προτιμήσεις των χρηστών του. Αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από τις εταιρείες για να προβαίνουν σε στοχευμένες διαφημίσεις». Για παράδειγμα, τα αθλητικά είδη ένδυσης θα αναρτώνται στους φανατικούς του ποδοσφαίρου.Η νέα αυτή δυνατότητα θα επιτρέψει στις εταιρείες να έρθουν σε επαφή με ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό, που θα ενδιαφέρεται για τα εκάστοτε προϊόντα τους ανάλογα με τις προτιμήσεις του.Οι τεχνικοί του Twitter πιστεύουν ότι μπορούν να φτιάξουν μια άψογη διαφημιστική πλατφόρμα, ιδιαίτερα αν οι διαφημιστές εναρμονιστούν με το ύφος και τη μορφή των tweets των χρηστών. Για τη δημιουργία του γραφήματος, το Twitter αναλύει «μια σειρά από σημάδια, όπως είναι ποιους ακολουθεί ο χρήστης, καθώς και τα θέματα που συζητά περισσότερο», δήλωσε ο Κέβιν Γουέιλ, υπεύθυνος στον τομέα διαχείρισης προϊόντος του Twitter.Αναμένοντας να έχει κέρδη 8 δισεκατομμύρια δολάρια με ειδικούς αναλυτές να εκτιμούν ότι τα έσοδα θα είναι κάτω από 300 εκατομμύρια δολάρια στο 2011, το Twitter προσπαθεί να επεκτείνει τις διαφημιστικές του δυνατότητες. Ωστόσο, η κίνηση αυτή έχει και τους επικριτές της, όπως η Silicon Valley, που κρίνει ότι το Twitter πρέπει να παραμείνει μια ουδέτερη πλατφόρμα πολυμέσων.  ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ