Να μην ονειρευόμαστε την Χαλκιδική αλλά να την δούμε από κοντά (Dream not. Go live!) μας προτρέπει το νέο έντυπο-οδηγός, που παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Χαλκιδικής.Ο οδηγός έρχεται σε μια δύσκολη σεζόν και για τη Χαλκιδική, όπου, όπως είπε ο πρόεδρος του Οργανισμού, Γρηγόρης Τάσος, οι κρατήσεις παρουσιάζουν μείωση 20-25% εξαιτίας της πολιτικής αβεβαιότητας και τα ξενοδοχεία θα ανοίξουν από αυτό το Σαββατοκύριακο, αντί για τα τέλη Απριλίου, όπως συνηθίζονταν. Ο οδηγός είναι στα αγγλικά και προορίζεται για τους επαγγελματίες του κλάδου, ενώ στόχος του είναι η προβολή της Χαλκιδικής στην αλλοδαπή τουριστική αγορά.Το έντυπο αποτελεί πλήρη οδηγό αξιοθέατων και δράσεων που καλύπτουν όλες τις εποχές του χρόνου. Περιέχει γενικές πληροφορίες για το κλίμα, τον τρόπο μετάβαση και στοιχεία για εξειδικευμένες μορφές τουρισμού, π.χ. καταδυτικό, πολιτιστικό, θρησκευτικό, γαστρονομικό κλπ. Ακολουθούν ξεχωριστές ενότητες για την δυτική, την ανατολική ακτή, την κεντρική Χαλκιδική και τις τρεις χερσονήσους, την Κασσάνδρα, τη Σιθωνία και τον Άθω, με χάρτες και συνοπτικά κείμενα για κάθε χωριό.Η εκδήλωση με μια γευστική εμπειρία από τη Χαλκιδική, που περιλάμβανε τοπικά κρασιά και άλλα προϊόντα. Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Διονύσης Ψωμιάδης και ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής, Ιωάννης Γιώργος.
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
10 ώρες πριν
Βασιλιάς Κάρολος: Επιστρέφει στα καθήκοντά του την ερχόμενη Τρίτη – Τι λένε οι γιατροί για την υγεία του
7 λεπτά πριν
«Φως στο Τούνελ»: Η αναπαράσταση του τεχνικού συμβούλου που έδειξε τη δολοφονία του οπλίτη στην Ορεστιάδα
12 λεπτά πριν
Ποιοι δεν πρέπει να τρώνε φασόλια
15 λεπτά πριν