Το TikTok αυξάνει τον ανταγωνισμό με το YouTube: Δοκιμάζει βίντεο διάρκειας 15 λεπτών- ΦΩΤΟ

Το TikTok δοκιμάζει τη δυνατότητα των χρηστών να ανεβάζουν βίντεο διάρκειας 15 λεπτών. Ο κολοσσός των social media επιβεβαίωσε την είδηση στο TechCrunch, αναφέροντας ότι το νέο όριο στα βίντεο δοκιμάζεται σε μια περιορισμένη ομάδα χρηστών. Ωστόσο δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.

Η νέα επιλογή αυξάνει το όριο μεταφόρτωσης βίντεο στην εφαρμογή από 10 λεπτά σε 15 λεπτά. Η αλλαγή επισημάνθηκε για πρώτη φορά από τον Matt Navarra, ο οποίος είναι ένας από τους πιο γνωστούς και περιζήτητους συμβούλους social medai στον κόσμο. Ο Navarra δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο οθόνης από το μήνυμα που εμφανίζεται στους επιλεγμένους χρήστες. Σύμφωνα με το αυτό, οι χρήστες μπορούν να ανεβάζουν βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας στην πλατφόρμα τόσο από την εφαρμογή όσο και από τον υπολογιστή.

Το TikTok έγινε παγκόσμιο φαινόμενο ως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο μικρής διάρκειας. Ωστόσο σιγά σιγά ενστερνίζεται το περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας. Τον Φεβρουάριο του 2022, η εταιρεία επέκτεινε τη μέγιστη διάρκεια του βίντεο από 3 σε 10 λεπτά. Πιο πριν, το όριο ήταν 60 δευτερόλεπτα, ενώ αρχικά το όριο ήταν μόλις 15 δευτερόλεπτα.

Η διευρυμένη διάρκεια των βίντεο θα δώσει στους δημιουργούς ακόμα περισσότερο χρόνο και ευελιξία όταν μοιράζονται περιεχόμενο, όπως συνταγές μαγειρικής, μαθήματα ομορφιάς, εκπαιδευτικό περιεχόμενο και κωμικά σκετς. Αυτήν την στιγμή, εάν ένα βίντεο είναι μεγαλύτερο από 10 λεπτά, οι δημιουργοί θα κατευθύνουν τους θεατές σε ένα βίντεο «Μέρος 2». Με αυτό το διευρυμένο χρονικό όριο, οι δημιουργοί δεν θα χρειάζεται πλέον να δημιουργούν μια ολόκληρη σειρά από βίντεο για να χωρέσουν το περιεχόμενο στα 10 λεπτά. 

Η αλλαγή αυτή θέτει το TikTok σε ακόμη πιο άμεσο ανταγωνισμό με το YouTube. Η κίνηση δείχνει ότι το TikTok θέλει να προσελκύσει και τους δημιουργούς βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας που συνήθως επιλέγουν το YouTube για το περιεχόμενό τους.

Ενώ στο παρελθόν, τα «κουκιά» ήταν μοιρασμένα, με το TikTok να είναι η πλατφόρμα για περιεχόμενο μικρής διάρκειας και το YouTube να είναι η πλατφόρμα για περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας. Όμως τα τελευταία χρόνια το TikTok υιοθετεί βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, ενώ το YouTube έχει εισαγάγει βίντεο μικρότερης διάρκειας με τα Shorts.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ