Λαμ: Είχαμε την καλύτερη ομάδα στη διοργάνωση
Ο αρχηγός της εθνικής Γερμανίας, Φίλιπ Λαμ, στάθηκε στο γεγονός πως η ομάδα του ήταν η καλύτερη της διοργάνωσης...
Δ...
02:32
| Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014