Ολυμπιακός: Ανακοίνωσε την ανανέωση του Πασχαλάκη

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε το απόγευμα της Δευτέρας την ανανέωση του συμβολαίου του Αλέξανδρου Πασχαλάκη.

Ο διεθνής τερματοφύλακας θα συνεχίσει να υπερασπίζεται στην εστία των «ερυθρόλευκων», στους οποίους εντάχθηκε ως ελεύθερος το καλοκαίρι του 2022, μετά την πενταετή παρουσία του στον ΠΑΟΚ. Έχει αγωνιστεί σε 62 παιχνίδια των Πειραιωτών, έχοντας δεχθεί 56 γκολ κι έχοντας κρατήσει ανέπαφη την εστία του 28 φορές.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.