ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Δεύτεροι Έλληνες Βασίλειος-Ιωάννης Βελάνης μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους

Στη δεύτερη θέση της άτυπης Ελληνικής κατάταξης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκονται οι Βασίλειος και Ιωάννης Βελάνης, έπειτα από την ολοκλήρωση του σκέλους του Σαββάτου.

Το πλήρωμα της VE 2 Rally Team κινήθηκε μυαλωμένα στις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας και οδεύει για δεύτερη συνεχή χρονιά προς τον τερματισμό στον δυσκολότερο, ίσως, αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Το δίδυμο της ομάδας, γνωρίζοντας τη δυσκολία των διαδρομών του Σαββάτου, ακολούθησε συγκεκριμένη στρατηγική προκειμένου να πετύχει το στόχο του: «Ήταν μια δύσκολη μέρα και καταφέραμε να βγούμε αλώβητοι.  Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον συνοδηγό μου, Ιωάννη Βελάνη που με καθοδήγησε θαυμάσια. Οι ειδικές είχαν ξεκάθαρα ακροπολικό χαρακτήρα. Ήταν σκληρές με πολλές διάσπαρτες πέτρες.  Οι συνθήκες ήταν δύσκολες, με τη ζέστη να είναι αφόρητη εντός και εκτός μπάκετ. Καταφέραμε να επιβιώσουμε και συνεχίζουμε», ήταν τα λόγια του οδηγού της ομάδας.

Το τελευταίο σκέλος του αγώνα περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές, με τα πληρώματα να τερματίζουν νωρίς το απόγευμα της Κυριακής στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας: «Στόχος μας είναι να οδηγήσουμε και πάλι με συγκεκριμένη στρατηγική και με μυαλό, να προστατέψουμε το αυτοκίνητο και να ανεβούμε στη ράμπα του τερματισμού για δεύτερη συνεχή χρονιά. Παραμένουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας , γιατί το Ράλλυ Ακρόπολις πάντοτε κρύβει παγίδες», τόνισε ο Βασίλειος Βελάνης.

Χορηγοί της VE 2 Rally Team στη φετινή προσπάθειά της στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι η Singer, η Toyotomi, η Wakey Wakey, το Μπεργκεράδικο του Jaw, η Technohull και η Serkova.

Στο πλευρό της ομάδας είναι επίσης η Ergorom, η Cosmote TV, οι 4Τροχοί και το enikos.gr.

Ράλι Ακρόπολις 2022: Προηγείται ο Νεβίλ, ημέρα… κυριαρχίας για τη Hyundai

Ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai ήταν ο κερδισμένος της σημερινής ημέρας του Ράλι Ακρόπολις, η οποία περιλάμβανε έξι ειδικές, συνολικού μήκους 147,98 χιλιομέτρων. Το «Ράλι των Θεών» δικαίωσε τη φήμη του ως ένας σκληρός αγώνας, καθώς αρκετοί οδηγοί αντιμετώπισαν προβλήματα σήμερα το πρωί, με αποτέλεσμα αυτοί που βρίσκονταν στην πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης να αλλάξουν θέσεις. Πάντως, η Hyundai ολοκλήρωσε τη σημερινή ημέρα με τρία αυτοκίνητά της στις ισάριθμες πρώτες θέσεις της γενικής και οδεύει προς το «παρθενικό» 1-2-3 του κατασκευαστή, ενώ ο Νεβίλ προς την πρώτη νίκη της καριέρας του στην υβριδική εποχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC).

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος προηγείτο στη γενική κατάταξη ύστερα από την ολοκλήρωση του προγράμματος της Παρασκευής, εγκατέλειψε μετά την πρώτη σημερινή ειδική (Πύργος 1) με πρόβλημα στον ιμάντα του δυναμό του Ford του. Πρόβλημα, όμως, αντιμετώπισε και ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ, ο οποίος ήταν ελάχιστα πίσω από τον Λεμπ στην κατάταξη μετά την ολοκλήρωση των ειδικών της Παρασκευής, καθώς ένα κλαταρισμένο ελαστικό υποχρέωσε τον οδηγό της Ford να χάσει περισσότερο από ένα λεπτό και να υποχωρήσει στη γενική.

Ο Οτ Τάνακ με Hyundai ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη σημερινή ειδική (Πύργος 1), ωστόσο στη συνέχεια ο Νεβίλ πήρε την πρώτη θέση στις επόμενες τρεις (Περιβόλι 1, «Ταρζάν» 1 και Πύργος 2), με αποτέλεσμα να αποκτήσει προβάδισμα 31 δευτερολέπτων σε σχέση με τον πλησιέστερο «διώκτη» του, ο οποίος ήταν ο Εσαπέκα Λάπι. Ο οδηγός της Toyota κρατούσε την τρίτη θέση της γενικής στο μεγαλύτερο διάστημα του πρωινού προγράμματος, αλλά… προσπέρασε τον Τάνακ στην ειδική «Ταρζαν» 1, καθώς ο Εσθονός είχε πρόβλημα στο διαφορικό, και ανέβηκε δεύτερος. Ο Λάπι, ωστόσο, αντιμετώπισε πρόβλημα στην ειδική Περιβόλι 2, με αποτέλεσμα να τερματίσει με περίπου 13 λεπτά καθυστέρηση (και στη συνέχεια να εγκαταλείψει) και ο Τάνακ να… επιστρέψει στην δεύτερη θέση της γενικής, με τον Ντάνι Σόρντο, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος στην 12η ειδική, να είναι τρίτος. Μάλιστα, ο Εσθονός ήταν ταχύτερος στην τελευταία σημερινή ειδική («Ταρζάν» 2), αποκτώντας προβάδισμα 25 δευτερολέπτων έναντι του τρίτου Σόρντο στη γενική, ενώ πλησίασε στα 27.9 δευτερόλεπτα τον προπορευόμενο Νεβίλ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο -πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών- Κάλε Ροβάνπερα βρίσκεται 16 λεπτά και 4.1 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο Νεβίλ, καθώς χτύπησε σε δέντρο σε μια δεξιά στροφή στην ειδική Περιβόλι 1. Ο 21 ετών Φινλανδός επέστρεψε στο σέρβις με σοβαρή ζημιά στο αμάξωμα, ενώ αντιμετώπισε και θέμα με τα φρένα.

Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καθώς βρίσκεται στην 16η θέση της γενικής, 14 λεπτά και 4.4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ.

Το Ράλι Ακρόπολις ολοκληρώνεται αύριο (11/9) με τις τελευταίες τρεις ειδικές (Ελευθεροχώρι 1 & 2 και Ελάτια – Ρεγγίνι), συνολικού μήκους 45,06 χιλιομέτρων. Η ειδική Ελευθεροχώρι 2 είναι η τελευταία ειδική του αγώνα, η αποκαλούμενη και Power Stage, η οποία χαρίζει επιπλέον βαθμούς στους πέντε ταχύτερους οδηγούς (σ.σ. ο πρώτος παίρνει πέντε βαθμούς, ο δεύτερος τέσσερις κ.ο.κ.).

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ